Ons verhaal

Hagro kantoormeubelen is in 1991 opgericht omdat wij vonden dat er weinig aandacht was voor de werkomgeving van medewerkers binnen het bedrijfsleven. Werkplekken werden vaak gestandaardiseerd en zijn daardoor inspiratieloos. Ontzettend jammer, omdat veel mensen een groot deel van de dag op kantoor spenderen. Het kantoor moet een vertrouwde plek zijn die motiveert en energie geeft. Een plek waar je je thuis voelt en het beste uit jezelf kunt halen. 

‘Hagro wil inspirerende én productieve werkplekken voor iedereen beschikbaar maken.’

Hagro kantoormeubelen heeft als doelstelling om bewustwording in de sector te creëren. Mensen moeten bewuster worden van hoe de werkomgeving hun productiviteit en gezondheid beïnvloedt. Wij vinden dat iedereen een motiverende werkplek verdient. 
Om zo veel mogelijk mensen van een inspirerende werkplek te voorzien, verkopen wij ook gebruikt kantoormeubilair. Zo kunnen klanten met een kleiner budget ook profiteren van gezonde en productieve werknemers. Ook voor tijdelijke werkplekken is Hagro uw partner bij uitstek, wij verhuren immers zowel gebruikt als nieuw kantoormeubilair.
 

Advies nodig? Neem gerust contact met ons op:

Hagro kantoormeubelen B.V.
Horsterweg 19
5975 NA Sevenum

077-3988037

Openingstijden showroom
Maandag t/m vrijdag 08.30-12.30 / 13.00-17.00
Zaterdag 08.30-12.00 / 13.00-17.00
Zondag gesloten

Bezoek is ook 's avonds mogelijk op afspraak.

Over ons

Hagro is dé partner voor uw gehele kantoorinrichting. Ons ruime assortiment bestaat onder andere uit tafels, stoelen, bureaus, verlichting, kasten, kluizen en scheidingswanden voor vergaderruimtes, garderobes, kantines, ontvangstruimtes en werkplekken. Door onze grote voorraad en onze eigen bezorg- en montagedienst kunnen wij snelle en betrouwbare service leveren.

Ontdek wat Hagro u kan bieden op deze website of kom het beleven in onze showroom!

Ontdek HAGRO Kantoormeubelen